Direktlänk till inlägg 23 mars 2009

Snön är tillbaka

Av Norde - 23 mars 2009 18:10

Dags för mig att få vara lite negativ också, inget vanligt förekommande men kändes att det behövdes nu.


För det första:

Jag trodde att våren var på intåg? Veckan har varit riktigt skön med sol och värme, så pass varmt att man kunde gå utan jacka och t.o.m i t-shirt. Men lycka varar aldrig för evigt sägs det och så sant som det var sagt.. Igårkväll började det snöa igen.. och snöa.. Nu ligger det 8 cm nysnö ute och det fortsätter att snöa.. Vart tog de härligt bara vägarna vägen?!


För det andra:

Vad är det för skitbokningar de gör till Gatufesten? Tidigare har jag varit pepp på det men efter att ha sett de klara bokningarna idag sjönk det suget lite. Det verkar nämligen som att de har valt att rikta sig till en målgrupp på 30-40+ när de har bokat artister som Ace of Base, Jerry Williams, Ulf Lundell och Tomas Ledin bara för att nämna några. Och detta väljer de ansvariga att kalla för den svenska artisteliten?  Vad ska man säga?! Tacka vet jag iaf att Backyard Babies och Far och son kommer, iaf något som kan höja gatufesten-suget hos mig!


För det tredje:

Hur orkar man råka komma åt nån knapp så att allt man skrivit försvinner så att man får börja om?

 
 
Ingen bild

emelie magnusson

23 mars 2009 20:37

ge mig far och son! haha äre sundsvalls gatufest då eller? viket daaatum?

 
Madeleine

Madeleine

23 mars 2009 22:34

Det var inget som var bra nu hör jag :)

http://madeleinejuntto.blogspot.com

 
Norde

Norde

23 mars 2009 23:25

Madde: Man måste få vara liite negativ ibland också :P

Emelie: Tror det var 29 juni-4 juli om jag inte minns heelt tokigt vill säga :P

http://norde.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sta

24 mars 2009 13:47

Första: Bakslag så de står härliga till, tur att vi har plusgrader!

Andra: Artisterna lyssnar man väl knappt på, är väl bara umgås,öla och jaga tyta om jag inte är i förenade arabemiraten vill säga.

Tredje: Även zebran har sina fläckar ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Norde - 13 oktober 2009 00:44

Som rubriker skvallrar om så har jag skaffat mig en ny blogg! Så ni som har länkat min blogg, dags att byta ut den länken till http://nordlen.blogspot.com   Kommer att ha kvar den här bloggen och kanske kanske att det hamnar något litet inlägg hä...

Av Norde - 10 oktober 2009 17:44

Ett pass fotboll kanske inte var det som min rygg behövde idag. Har rätt ont nu och känner mig otroligt stel när jag rör mig. Är det någon som kan rekommendera en bra och prisvärd massör i Sundsvall?   Nu ska jag ta och klä min stela kropp sen bä...

Av Norde - 10 oktober 2009 13:51

Lagar mat och har tv:n på i bakgrunden. Programmet som går är S.O.S Gute, en serie där de följer räddningstjänst och polis på den härliga ön Gotland. Under en vecka förvandlas Gotland från en lugn miljö till ett rent festparadis för framförallt sthlm...

Av Norde - 7 oktober 2009 22:37


Plåtade säsongens andra hemmamatch i måndags. En kamp mellan Dragons och Örebro och som slutade med en hemmaseger. Noterbart var att jag nog aldrig har sett någon coach som ser mer trött ut än vad Örebros gjorde, nästan så att man väntade på att han ...

Av Norde - 7 oktober 2009 22:28


Har tagit åt mig att börja plåta åt svenska mästarna i basket, Sundsvall Dragons. Så i förra veckan var det porträttering av alla spelare och ledare och en lagbild som gällde. Sen dagen efter var det dags att fota säsongens första hemmamatch mot Goth...

Ovido - Quiz & Flashcards