Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Norde - 22 mars 2009 01:44

Fredagen började rätt så lugnt vilket var lämpligt då jag hade lite tidigare jobb att redigera. Framåt eftermiddagen blev jag dock utdragen på jobb då vi skulle på Centerpartiets presskonfrens. Medans de snackade en massa smög jag runt med kameran.. och råkade komma liite för nära. Lyckades slå in objektivet i bakhuvudet på en av politikerna som blev rädd att han skulle ha tappat det sista lilla hår han hade kvar på huvudet =P


Efter en vecka på redaktionen kan jag säga att jag trivs riktigt bra och har det skoj iaf! Intressant att få vara med på riktigt. Har fått göra 11 jobb under veckan och fått en massa bilder i tidningen varav några varit på ettan. Men en veckas arbete märks även av på kroppen, galet vad trött man blir! Skönt med helg nu iaf =P Hunnit med att träffa en massa folk som man inte sett på ett tag =)


Några bilder från veckan som har gått kommer här också, fler hittar ni på min lilla bilddagbok(http://norde.bilddagboken.se)

Ovido - Quiz & Flashcards