Direktlänk till inlägg 28 augusti 2009

Tillbaka till verkligheten

Av Norde - 28 augusti 2009 01:11

Klockan har nyss passerat 01.00 vilket i sin tur innebär att det är åtta timmar kvar tills jag ska åka tillbaka hem till Sundsvall efter en sommar hemma i Söderhamn. Åtta timmar kvar och jag har knappt börjat att packa än, vet inte ens var alla mina prylar är. Men men.. Det löser sig, det gör det alltid!


Tillbaka i Sundsvall kommer man att slängas rakt in i verkligheten igen och det gäller att börja ta saker på allvar och ta tag i sig själv. Men först och främst ska vi njuta av nollningen med allt vad den kommer att innebära!


Vart har jag nu lagt väskan jag ska packa allting i..? 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Norde - 13 oktober 2009 00:44

Som rubriker skvallrar om så har jag skaffat mig en ny blogg! Så ni som har länkat min blogg, dags att byta ut den länken till http://nordlen.blogspot.com   Kommer att ha kvar den här bloggen och kanske kanske att det hamnar något litet inlägg hä...

Av Norde - 10 oktober 2009 17:44

Ett pass fotboll kanske inte var det som min rygg behövde idag. Har rätt ont nu och känner mig otroligt stel när jag rör mig. Är det någon som kan rekommendera en bra och prisvärd massör i Sundsvall?   Nu ska jag ta och klä min stela kropp sen bä...

Av Norde - 10 oktober 2009 13:51

Lagar mat och har tv:n på i bakgrunden. Programmet som går är S.O.S Gute, en serie där de följer räddningstjänst och polis på den härliga ön Gotland. Under en vecka förvandlas Gotland från en lugn miljö till ett rent festparadis för framförallt sthlm...

Av Norde - 7 oktober 2009 22:37


Plåtade säsongens andra hemmamatch i måndags. En kamp mellan Dragons och Örebro och som slutade med en hemmaseger. Noterbart var att jag nog aldrig har sett någon coach som ser mer trött ut än vad Örebros gjorde, nästan så att man väntade på att han ...

Av Norde - 7 oktober 2009 22:28


Har tagit åt mig att börja plåta åt svenska mästarna i basket, Sundsvall Dragons. Så i förra veckan var det porträttering av alla spelare och ledare och en lagbild som gällde. Sen dagen efter var det dags att fota säsongens första hemmamatch mot Goth...

Ovido - Quiz & Flashcards