Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Norde - 11 augusti 2009 04:10

Började skriva ett inlägg om fotbollen.. men hur intressant skulle det vara att läsa om massa småsaker tänkte jag sedan och raderade allt. Har iaf haft ett kortare uppehåll efter att ha sträckt ljumsken men ikväll körde jag på igen och allt spelade fint. Skön träning! Nu väntar match imorrn igen.


Var in till stan och strosade runt lite idag innan jag åkte hem till Sanna och hälsade på en sväng. På vägen hem började bilen låta mysko och generatorlampan som blinkat sedan april lyste allt starkare för att till sist slockna och troligtvis gå sönder. Känns som att bilen snart är inne på sista versen.. Hur ska jag ta mig tillbaka till Sundsvall då?


Appropå Sundsvall så fick jag ett litet samtal från Croona som skulle åka uppåt och börja flytta lite nästa vecka så då kommer man att få träffa honom en snabbis också, skooj :) Och snart får man träffa alla andra också, är ju bara 2,5 vecka kvar tills jag åker upp igen. Vad sägs om en kräftskiva när alla är uppe igen för att ladda upp inför nollningen?

Klockan är kvart över fyra nu.. vad gör jag egentligen uppe så här sent? msn är tyst, börjar läsa samma sidor som jag nyss varit in på på internet nu och ser ingen riktigt poäng med att sitta och dras här. Nu får sängen vagga mig till sömns istället! Naajt!

Ovido - Quiz & Flashcards