Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Norde - 18 augusti 2009 16:20

En resumé över hur min dag har sett ut hittills:

09.03: Alarmet på mobilen ringer. Snoozar

09.08: Alarmet ringer igen. Snoozar.

09.13: Alarmet ringer ytterligare en gång. Ställer om alarmtiden.

09.30: Alarmet drar igång för fjärde gången, dags att kliva upp?

09.31: Stänger av alarmet helt och går och lägger mig igen.

13.14: Vaknar och kliver upp för att äta lunch.


Resten av dagen har jag roat med mig att kolla runt vilka de nya studenterna som vi ska vara faddrar åt kommer att vara. Hittade några blivande bildjournalister här för er andra nyfikna:

http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=102312&highlight=sundsvall



Av Norde - 18 augusti 2009 00:20

2-1 vinst igår. Själv fick man utgå efter 40 min med en ny skada, sträckning i baksida lår den här gången. Alltid är det något.


Herr Croona och Zara kom förbi på besök idag. Herrn var 2000 kronor fattigare än när han startade sin resa i Katrineholm, 101km/h på 90-väg. Tummen upp! Sedan åkte de vidare upp till Sundsvall.


Själv har jag mycket kvar att göra innan jag åker tillbaka upp. Ska hjälpa till att kapa sönder oljetanken i källaren, laga bilen, skrapa/måla garaget, åka till Bollnäs och fixa lite kvitton, byta in mina trasiga fotbollsskor, spela massa fotboll osvosv.. Allt detta på en tio dagar ungefär. Fullt upp? Njaae, nåt mer går det nog att klämma in.

Ovido - Quiz & Flashcards