Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Norde - 18 mars 2009 21:54

Dag två och tre av praktiken har passerat smärtfritt. Har inte blivit något mer 15-timmars pass vilket i sig är skönt! Igår var jag iväg på ett rekryteringsmöte på arbetsförmedlingen och plåtade. När jag sen la in bilderna ser jag att en kille har suttit och pekat finger mot kamera på några bilder, så de gick ju direkt bort.. eller var det åt mig han pekade?


Idag var jag först iväg till en butik som ligger granne med redaktionen och plåtade lite då det hade varit inbrott där under natten. Direkt efter drog jag och Henke iväg på presskonfrens. Kan ju inte dirket säga att jag var så taggad för att plåta och lyssna på en presskonfrens för de brukar ju inte vara de mest intressanta. Men när vi kom fram visade det sig att jag skulle få fel i min uppfattning, det var nämligen en estetklass som höll i det hela och de gjorde en show av det inför deras stora show. Var faktiskt en kul grej att plåta. Efter det jobbet kan jag iaf säga att jag inte gillar brus som uppkommer av för höga iso-tal!


På eftermiddagen drog jag och Johan iväg på en fotbollsturnering mellan gymnasieklasser, kändes faktiskt lite meningslöst så får se om vi kommer att göra något av det.


Imorgon väntar personporträtt av en optiker och en kantor eller om det var en biskop tro..


Har även hunnit med en bowlingmatch i korpen ikväll, trots en 177-serie så belv det förlust.


Bilderna ser helt olika ut i färg på min dator här jämfört med på redaktionen, här är den mkt mer blå än där.. Hur ser det ut för er? (bortsett från bruset ;D)

Ovido - Quiz & Flashcards