Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Norde - 20 mars 2009 00:19

Fick med tre bilder i dagens tidning, varav en av de gick halvstort på ettan. Idag gjorde jag fyra nya jobb så kan inte precis påstå att det inte händer någonting, det här är skoj! Innan jag åkte hem nu ikväll satt vi och snackade lite på redaktionen inför ett porträtt en av fotograferna skulle iväg och göra av en bandyspelare i Edsbyn inför finalen till helgen. Sportchefen var orolig över att Expressen skulle komma samtidigt och sno bildidéen de hade när de väl börjat plåta, så får se imorgon hur det gick för de med bubbelbadet och champangen.


Direkt efter jobbet gav jag mig upp till IP för att testa träna. Hade tänkt försöka börja lite lätt nu igen nämligen. Körde träning i en timme men klev av när det blev dags för våran grupp att slå vänsterinlägg, dumt att riskera något menar jag. Efter träningen var det dags för löpning på tid. Började med 4*600 meter och kapade tid för varje gång, skönt att se att man hänger med än fast man inte tränat nå mycket. Sammalagt löpte vi fem kilometer. Skönt sätt att komma tillbaka till träning på? Skapligt mör i kroppen och framförallt benen nu!

Ovido - Quiz & Flashcards