Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Norde - 30 mars 2008 23:46

Om 7 timmar och 45 minuter ska jag infinna mig på Bollnäs sjukhus för att genomgå operation och få ett nytt främre korsband.


Fick ett telefonsamtal från Kim idag som hade genomgått samma operation i fredags så hon berättade lite hur hon hade upplevt den. Få bara hoppas att min operation kommer att gå bättre. Tydligen hade dom inte kunnat komma åt på första stället dom hade gått in så dom fick gå in på ett till ställe i hennes knä vilket sedan resulterade i 22 stygn. Dagen efter operationen blev hon röntgad för att se att allt såg bra ut och då märker dom att en av skruvarna lossnat och låg lös i knäskålen och att det fanns en liten spricka.. Så håll tummarna för att det går bättre för mig.


Kommer bli nersvöd ett antal timmar för att sedan vakna upp stel men med ett nytt korsband iaf, därefter blir jag inlagd på avdelningen till dagen efter bara. Eller troligtvis iaf, om jag känner mig bra och kan gå utan problem med kryckor så. Därefter ska dessa kryckor förfölja mig 3-4 veckor och dessutom ska jag få några sprutor som jag skall använda på mig själv i magen vilket låter läskigt! Får se hur pigg man blir under nästa vecka, önska mig lycka till!


God Natt!

Ovido - Quiz & Flashcards