Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Norde - 25 mars 2008 01:23

Så har då det sista lovet man har börjat. Under gårdagen kikades det fotboll då vi besegrade Fränsta med 8-2 hemma på IP, resten av dagen ägnades åt slappandes. Idag har jag varit iväg en sväng till frida och fått mig en frisyr igen, därefter tog jag bilen och åkte lite och hamnade i Ljusne. Länge sen man var där nu så hade nästan glömt bort hur gammalt och slitet stället ser ut, välkommen tillbaka till äldre dagarnas industrisamhälle.. Därefter bar det iväg till Caspers där jag körde lite rehab, pratade även lite snabbt med sjukgymnasten om min skada och han trodde att jag nog skulle kunna börja träna lite lätt till hösten. Alltid kul att höra, nu gäller det bara att ligga i med rehaben..


Var upp på träningen och snackade lite idag med, har blivit bestämt att jag och Blom ska ta hand om herrlagets hemsida och fixa iordning den framöver så det finns ju att göra, men det ska nog bli skoj om vi får ordning på den. På torsdag ska jag fota alla lirarna till presentationen på hemsidan iaf.


Resten av planeringen för veckan heter fotografering. Bär av till Ljusdal för att fota imorrn sen på torsdag och fredag blir det nog Gävle respektive Sundsvall för att fota ännu mer, gäller att passa på att samla material nu.

 Har lagt upp bilder från tidigare ställen jag varit och fotat till projektet på en pixboxsida som ni finner på denna adress: http://www.eXplorist.pixbox.se


På lördag blir det kika fotboll igen då vi har match mot Forsa, därefter blir det till att jobba i omklädningsrummet då det ska målas och fixas upp. När det är klart väntar bastu och lite öl innan vi drar oss in till staden och drar igång med lagfesten! skooooj! Söndagen kommer bara att handla om att ta igen sig och vila upp sig inför måndagen då operationen av mitt knä väntar


Får se om det blir nån uppdatering på söndag annars lär det nog dröja några dagar innan det blir något nytt här..

Ovido - Quiz & Flashcards