Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Norde - 8 mars 2008 16:32


Varit riktigt duktig när det gäller att vara ute i veckan iaf känns det som, har blivit många långa promenader.. Igår avverkades 7,5 kilometrar i det härliga vårvädret. Under gårdagen hanns även ett besök med nere på hälsocentralen där jag kollade upp mitt blodtryck, vilket man är tvungen att göra innan operationen. Pulsen visade på att jag var vältränad, hur jag nu fortfarande kan vara det efter att knappt ha rört mig nå mycket under dom senaste månaderna men det tyder väl på att jag har en bra grundkondition iaf så får väl hoppas det blir lätt att komma ikapp sen efter rehabtiden...


Har börjat funderat lite kring det här med operationen med. Eftersom jag ligger på operationsbordet måndagen den 31/3 så kommer jag att få ligga inlagd på avdelningen iaf en dag därefter. Sen blir jag nog hemma och tar igen mig resten av vecken oh därefter väntar kryckor i 3-4 veckor. Och allt detta sätter lite käppar i hjulet för mitt slutprojekt till plugget som ska vara utställt den 26/4 så börjar fundera lite nu hur jag ska hinna med allt eftersom jag inte har någon riktig idé ännu. Så kom gärna med ett förslag på fotoprojekt.. Läre nästan fixa det denna månad isf.. hmm, trubbel


Ikväll blir det tacokväll med grabbarna, gööött!


"- Vill du ha morötter eller äpple?

- Strips!" 

Slutade aldrig skratta, hahaha!


 Å sen att Sta jag och Krille fick oss en härlig titt på coop idag gjorde ju inte dagen sämre heller ;)

Ovido - Quiz & Flashcards