Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Norde - 12 maj 2009 00:28

Skapligt irriterad på Mitthem/Stubo´s bokningssystem av tvättstugan nu. Hade bokat in tid nu ikväll, 23-02. Kommer ner samtidigt som personen som har bokat den andra maskinen ska gå in så smiter in samtidigt och slänger in min maskin. En timme senare går jag ner igen för att hämta tvätten.. MEN! då kommer jag inte in längre eftersom "passet är ej bokat". Verkar som att man har en timme på sig från det att passet börjar innan man inte får tillgång till sin egen tid längre. Okej om det hade varit så och någon ny kunde boka den tiden men det funkar ju heller inte, vad är poängen då?!

Så nu ligger min tvätt i en maskin där och jag misstänker väl att jag måste gå upp till 05.00 imorgonbitti då nästa person har sitt pass bokat för att få ut min tvätt.. Tack!

Ovido - Quiz & Flashcards