Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Norde - 5 maj 2009 13:09

Har försökt få tag i den läkare som opererade mitt knä för 13 månader sen för att fråga lite saker nu under morgonen. Inte det lättaste visade det sig, kopplades runt lite  och fick olika telefonnummer. När jag fick det telenummret som verkligen gällde så gick det inte att ringa dit. Men nuu, efter många om och men verkar jag ha kommit fram.. Men det är upptaget!


I övrigt så kan jag konstatera att det kanske är dags att införskaffa sig ett litet paraply snart, regn både igår och idag.. Men man ska väl inte klaga antar jag, för vi har ju haft ett par riktigt fina veckor innan nu iaf.

Igår började vi med en ny kurs, den sista kursen denna termin och kanske den segaste? Metod B - uppsats. Så snart ska vi kila ner till skolan och biblioteket och börja samla material inför våran uppsats om genus och sportbilder (om man ska beskriva det på ett enkelt sätt. Men först ska jag få tag i min läkare! 

Ovido - Quiz & Flashcards