Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Norde - 5 februari 2009 23:20

Valde att ta morgontåget istället så att jag slapp stressa nu ikväll. Istället packade jag väskan och begav mig till Nacksta för att gymma och basta lite med Jimmy. Nästan framme vid gymmet passerar jag en Volvo/Renault-handlare och ser att det är en massa folk i butiken. När jag kommer ännu närmare ser jag en rad med folk som sitter med massa kläder och filtar på sig på stolar utanför butiken och börjar fundera.


På vägen hem efter gympasset stannade vi till och snackade lite med de som satt där. Visade sig att det var 50% rabatt på 6 stycken bilar där under morgondagen så de var ett gäng som hade bänkat sig i kö för att bli först in i butiken när den öppnar klockan 09.00 imorgonbitti. Den som satt först i kön hade suttit sen 13.00 idag och det sjätte paret sen 16.30, lustigt :P 


20 timmar under en filt för att få en bil till halva priset alltså! Själv ska jag sova i en skön säng under ett duntäcke ikväll ;)


Imorrn väntar hemfärd och senare en sväng ner till Gävle för shopping med Sta, Matte och Krille. Måste ha nåt att ha på mig på lördag när systrarna Magnusson har födelsedagsfest med dresscode gala/cocktail. Får se om man lyckas hitta något :P

Av Norde - 5 februari 2009 17:56

Fick tillbaka tentan från förra kursen idag. Kände hur hjärtat började slå extra snabbt när jag fick höra att de hade kommit och jag klev in för att få min. Efter all tentaångest osv som jag hade inför den här tentan kändes det som att resultatet skulle kunna vara vad som helst.


Men lyckades iaf klara den, även om det var på håret! Skönt att veta att man är godkänd i den kursen nu iaf så att man slipper sitta och gruva sig mer..


Största funderingen just nu är om jag ska åka med åtta-tåget hem ikväll eller med åtta-tåget imorgonbitti..? hmmm

Ovido - Quiz & Flashcards