Direktlänk till inlägg 13 januari 2008

13 januari

Av Norde - 13 januari 2008 00:39

Blivit en lugn helg. Filmkväll i fredags och i lördags blev det ut och fota lite åt Tony som ville ha lite foton på sin bil men när det väl började fotas började snön vräka ner vilket ju iofs bäddade för en rolig kväll =P

På söndag morgonen vaknade jag av ett underbart ljud från slutburken på Falcks skoter när han for förbi utanför. Kollade ut och fick se att det var ett kanonväder ute så var tvungen att gå ut å vara ute. Tog sparken och kameran och gav mig iväg en sväng, riktigt härligt! Stötte även på falck längs en skogsväg och passade på att fota lite när han körde med skotern.


Sitter och kikar Sverige-Costa Rica på tv nu. Leder med 1-0 just nu men det är väldigt jämnt och Costa Rica trycker på bra vid vårt mål. Kan bli en kvittering snart. Rade Pricas miss i första halvlek var det sämsta jag sett på länge, bara att rulla in den i öppet mål och han lägger den utanför, haha! Å alldeles nyss bytte dom in Oremo på planen också, debut i a-landslaget. Riktigt roligt att se han lira igen, var nog på någon av våra träningar sist jag såg han på planen tror jag.. Läre ner å kika nån match i Gävle till sommarn.


Imorrnbitti bär det av upp till Huddik igen. Veckans planer är att börja med studiofotograferingen och när det gäller det digitala kommer vi pilla med HDR. Kan bli en bra vecka..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Norde - 13 oktober 2009 00:44

Som rubriker skvallrar om så har jag skaffat mig en ny blogg! Så ni som har länkat min blogg, dags att byta ut den länken till http://nordlen.blogspot.com   Kommer att ha kvar den här bloggen och kanske kanske att det hamnar något litet inlägg hä...

Av Norde - 10 oktober 2009 17:44

Ett pass fotboll kanske inte var det som min rygg behövde idag. Har rätt ont nu och känner mig otroligt stel när jag rör mig. Är det någon som kan rekommendera en bra och prisvärd massör i Sundsvall?   Nu ska jag ta och klä min stela kropp sen bä...

Av Norde - 10 oktober 2009 13:51

Lagar mat och har tv:n på i bakgrunden. Programmet som går är S.O.S Gute, en serie där de följer räddningstjänst och polis på den härliga ön Gotland. Under en vecka förvandlas Gotland från en lugn miljö till ett rent festparadis för framförallt sthlm...

Av Norde - 7 oktober 2009 22:37


Plåtade säsongens andra hemmamatch i måndags. En kamp mellan Dragons och Örebro och som slutade med en hemmaseger. Noterbart var att jag nog aldrig har sett någon coach som ser mer trött ut än vad Örebros gjorde, nästan så att man väntade på att han ...

Av Norde - 7 oktober 2009 22:28


Har tagit åt mig att börja plåta åt svenska mästarna i basket, Sundsvall Dragons. Så i förra veckan var det porträttering av alla spelare och ledare och en lagbild som gällde. Sen dagen efter var det dags att fota säsongens första hemmamatch mot Goth...

Ovido - Quiz & Flashcards