Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Norde - 1 januari 2008 02:34

då var 2007 avklarat och vi har gått in på 2008. Nyårsafton tillbringades med en massa olika folk. Startade hemma i Jeppes systers lägenhet där jag, Jeppe, Nerstedt och Frille (bartendern ;D) åt en nyårsmiddag bestånde av en nåt kött tillsammans med beasås och vitlökskroketter vilket var riktigt gott. Därefter började det ramla in och ut lite folk till och från. När så klockan närmade sig 12-slaget började vi dra oss in mot staden och när vi kom till parken där vid polishuset tyckte jag att det skulle passa att göra en snygg "graajnd" ut på scenen som finns i parken som en riktigt stjärna. Dock så missade jag att det var en trappa där vilket resulterade i en fin vurp och stukad tumme, igen =D


Väl på rådhustorget träffade man på en massa folk och fick sig ett glas och champange att skåla in det nya året med. Trevligt värre! Slocknade sen nån gång vid fyra på soffan i lägenheten men vakna halv åtta av att jag inte kände mig så pigg och hade fyllefrossa. Men problemet löstes och därefter vart det en varmdusch innan jag drog mig tillbaka till soffan och sov vidare några timmar innan man blev väckt..  Helt klart ett bra nyår.. God fortsättning på 2008 allihopa =)

Ovido - Quiz & Flashcards