Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Norde - 6 januari 2008 01:09

2008.. tror det var första gången jag skrev det nya årtalet.. =P


Helgen har spenderats i stan där det har lirats kommunmästerskap i fotboll för fullt. Vi kom till start med två lag, a + b-laget, i varsin grupp då. Bäst gick det för a-laget som tog sig till semifinal där dock Trönö (som sedan vann hela turneringen) blev för svåra och vann matchen 3-2.. b-laget gick det väl inte fullt så bra för.. men dom stog upp iaf. Domarnivån under turneringen anser jag var bedrövlig och nästintill pinsam i vissa situationer.. Skönast läre varit sista match efter ett, av många konstiga, domslut kom mot oss och det helt plötsligt kom ett bananskal inflygandes från våran bänk mot domaren, hahaha. Synd på missen ;D Kliade bra mkt i fötterna av att bara kunna sitta på sidan och inte lira iår.. =/


Gick dessutom och blev sjuk under helgen med så har mått piss nu ikväll. Förkylning å allt jobbigt.. Och det värsta med det är att jag troligtvis kommer att få tid för titthålsoperation nu i början av januari tror jag men är man förkyld när man skall opereras så blir det ingen operation så förkylningen kunde väl inte kommit mer olägligt. Blir bra less om jag behöver stå över den och få vänta in en ny tid igen..


Skulle nyss gå ut på toan för att snyta mig och eftersom det var släckt i hallen så var det ju mörkt men gick mot toadörren som såg ut att vara öppen men precis i det ögonblick jag skulle kliva över tröskeln så small det till och jag gick rakt in i dörren som tydligen var stängt.. =P duktigt gjort..


Imorrnbitti så drar man sig upp mot Forsa och plugget igen då, får se hur pigg man känner sig då.. Just nu känns det som att jag bara skulle vilja ligga kvar hemma i sängen.. men men, bär ju av hem på onsdag igen för lite fest =P


Men nu läre det sussas, ska ju upp om några timmar igen så.. Naaajt!

Ovido - Quiz & Flashcards