Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Norde - 10 januari 2008 14:58


Ja, vad ska man säga.. Det blev ju exakt som jag misstänkte.. eller nästan iaf. Fick ett telefonsamtal från Bollnäs sjukhus igår och blev erbjuden en återbudstid för operation idag. Saker är ju bara den att jag har en förkylning i kroppen och då får man inte genomgå operation pga infektionsrisken eller hur det var, typiskt. När man väl får chansen så kan man inte ta den. Men gäller att försöka krya på sig nu för tror jag snart kommer få  en ny tid för operation och skulle vara minst sagt surt om man inte skulle kunna ta den.. så håll tummarna!


Blev hemfärd till Söderhamn igår eftersom Jeppe fylllde 20 och skulle firas. Drog iväg ett gäng till Bollnäs där vi först åt en massa mat. Började med att plocka in en tallrik kycklingfiléer med potatisgratäng för att när den var slut beställa in en plankstek, sen var jag mätt och övergick på drickandet ist.. Försvann ett gäng hundralappar igår trots att det var 25an.. Å det bjöds som aldrig förr runt bordet tror jag av dom andra. Kom in drinkar på drinkar hela tiden, bara tacka å ta emot å bjuda igen sen :P


Samtalsämnet var ju ganska inriktat på just en sak också, haha.. Massa sköna kommentarer som man glömt bort halvt som halvt just nu. När man väl hamnat i sängen fick man sova två och en halvtimme innan det var dags att dra sig upp för att bege sig iväg upp till Huddik igen. Gaanska seg morgon..

Ovido - Quiz & Flashcards