Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Norde - 17 januari 2009 16:57

När jag skrev senaste inlägget kändes mycket skit, främst med tanke på den kommande tentan. Drabbades av någon form av panik- och ångestattack kändes det som så fick en massa konstiga funderingar.. Dagen efter kändes det bättre och jag tog tag i mig själv och sattt och pluggade hela dagen och tänkte att det får gå som det går med tentan. Igår gjordes den och det kändes väl iaf lite lättare än vad jag hade trott att det skulle vara, värre var det väl lite med etikdelen där man fick chansa sig fram lite om vad Anders R Olsson tyckte om olika situationer. Blir lycklig om jag får ihop till ett E, så låga förväntningar har jag. Har varit helt inställd på att jag skulle fixa ett F innan så..


Men nu är det gjort iaf och det känns som en riktigt lättnad, får se hurvida man klarar det eller inte men känns skönt att kunna få andas ut nu fram till på tisdag iaf!


Gårdagskvällen var given åt tentafest som slutade på stadshuset. Rolig och händelserik kväll med en massa folk så det var skoj =) Imorse vaknade jag av att jag av någon dum anledning hade ställt alarm på mobilen 09:20, allt snurrade men tog mig tillbaka till sängen och slocknade igen. När jag sen vaknade kollade jag ut och tänkte "Är det fortfarande morgon eftersom det inte är ljust ute?"Kollade på klockan och insåg att solen hade börjat sin nerfärd, 15:20


Ska försöka ta tag i lägenheten nu. Diska allting, städa, plocka upp allt jag tog med mig hemifrån och kolla om man kan få tag på någon ny lampa då det har blivit discobelysning här sen igårkväll. Drog igång en baslåt och precis när basen slog så började lampan blinka hela tiden å den är sccchluutt!


Nä nu väntar köket, måste ha brunch innan jag sätter igång med allt

Ovido - Quiz & Flashcards