Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Norde - 13 januari 2009 00:14

Det var faktiskt skönt att få komma upp till Sundsvall igen.. om det inte vore för allt plugg just nu. Var till IKEA en sväng i fredags med mamma och pappa och handlade lite till lägenheten innan de styrde bilen hem mot Bergvik igen. Kvar satt jag i min lilla 22:a med prylar och kläder över hela golvet. Ingen annan av gänget var uppe heller.. Förutom Jimmy då men han är ju Nackstabo nu så var lite långt för att orka gå dit ;)


Resten av folket kom istället upp på lördagen så man fick träffa de en sväng. Men innan det var jag ner en sväng på stan och plåtade en demonstration mot kriget i Gaza. På kvällen blev det inflyttningsfest hos Jimmy sen taxi ner till stan och födelsedagsfest för  Robin och Malin. Natten avslutades med korvfest i min lya, av dubbelbetoning.


Söndagen gick åt till att sova ut och sen blev det en del plugg varvandes med bandyn på tv:n. Nu är man tillbaka i studietiden och måste verkligen sätta sig in i det, hur tråkigt det än må vara! Pluggande fortsatte även idag då det var dags att återgå till skolan och en tvåtimmars föreläsning. Var helt okej, kul med föreläsningar där det inte bara pratas en massa utan att vi, som idag, får gruppuppgifter att sitta och diskutera..


Kvällen har gått åt till matshopping och plugg.. Har även fått resultatet från förra kursen vi hade, stillbild/rörlig bild, där det blev ett B så jag är nöjd =)


Nu ska jag ta min te-kopp och gå en runda på förrådet för att kolla vilka som är vakna! Orkar inte plugga mer! Förstår ändå inte vad jag läser

Ovido - Quiz & Flashcards