Direktlänk till inlägg 8 juli 2009

Jaha, nu då?

Av Norde - 8 juli 2009 01:13

Vad gör man egentligen om dagarna?


Det är knappt så att man lyfter efter finger känns det som, har blivit otroligt förslappad av att inte ha något att göra eller att inte ha några krav på mig. Uppehåll från fotbollen är det nu också så ingen träning man behöver gå till, egentligen skulle man väl kanske ha tränat lite själv..


Kvällen har iaf spenderats hemma hos Emelie och Henrik med ett gäng. Tacos, Buzz och glass med maränger och chokladsås. Trevlig kväll med trevligt sällskap.  =)


Om det finns någon där ute med lika lite att göra som mig så hojta till!

 
 
Ingen bild

Amanda

8 juli 2009 13:41

Haha, förstår precis hur du känner.. du kan ju alltid plugga ;) Nejdå, men Åland nästa helg röstar jag på!

 
Jimmy

Jimmy

9 juli 2009 13:48

Nej fyfan, det där håller inte Norde!! Ut och spring med dig latmask! ;D Gör lite armhävningar dammit! tihi

http://croona.blogspot.com

 
Norde

Norde

10 juli 2009 14:48

Amanda: Plugga? På sommarlovet, njaae.. inte jag inte :p Men däremot är siktet intställt på Åland.. hoppas på bättre väder bara!


Jimmy: Nej jag vet, men vem ska driva på mig nu då när du sitter där nere i Katrineholm? Hoppas du kommer med till Åland nästa helg? Tror jag ringer och tjöter lite på dig i veckan ;)

http://norde.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Norde - 13 oktober 2009 00:44

Som rubriker skvallrar om så har jag skaffat mig en ny blogg! Så ni som har länkat min blogg, dags att byta ut den länken till http://nordlen.blogspot.com   Kommer att ha kvar den här bloggen och kanske kanske att det hamnar något litet inlägg hä...

Av Norde - 10 oktober 2009 17:44

Ett pass fotboll kanske inte var det som min rygg behövde idag. Har rätt ont nu och känner mig otroligt stel när jag rör mig. Är det någon som kan rekommendera en bra och prisvärd massör i Sundsvall?   Nu ska jag ta och klä min stela kropp sen bä...

Av Norde - 10 oktober 2009 13:51

Lagar mat och har tv:n på i bakgrunden. Programmet som går är S.O.S Gute, en serie där de följer räddningstjänst och polis på den härliga ön Gotland. Under en vecka förvandlas Gotland från en lugn miljö till ett rent festparadis för framförallt sthlm...

Av Norde - 7 oktober 2009 22:37


Plåtade säsongens andra hemmamatch i måndags. En kamp mellan Dragons och Örebro och som slutade med en hemmaseger. Noterbart var att jag nog aldrig har sett någon coach som ser mer trött ut än vad Örebros gjorde, nästan så att man väntade på att han ...

Av Norde - 7 oktober 2009 22:28


Har tagit åt mig att börja plåta åt svenska mästarna i basket, Sundsvall Dragons. Så i förra veckan var det porträttering av alla spelare och ledare och en lagbild som gällde. Sen dagen efter var det dags att fota säsongens första hemmamatch mot Goth...

Ovido - Quiz & Flashcards