Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Norde - 2 juni 2008 13:23

Blev grillfest hemma hos Matte och Helle i fredags med massa trevligt folk. En kväll blandad med grillning, kubb, sällskapsspel och prat. Söderbloms daggmask på charaderna läre varit bland det fulare man har sett på länge iaf! haha


På lördagsmorgonen bar det av in till stan tidigt med pappa då vi skulle ställa upp ett bord på "megaloppisen" som var. Fick en del sålt så blev lite extrapengar i fickan, tyvärr var det ingen som nappade på mina fälgar som jag hade hoppats på så kanske får lägga ut dom på Blocket istället då. Hade fått sig en fin bränna när man kom hem också då solen hade legat på hela dagen. Ett tips kan vara att inte ha en klocka på sig om man vill tänka på hur brännan kommer se ut sen =P Eftermiddagen spenderas på IP där vi hade match och senare på kvällen vart det hem till Jens en snabbis där boysen dansade för fullt, haha :D Sen åkte Sta och jag vidare till Matte och lirade lite spel innan vi avslutade kvällen.


Igår gjordes inte allt för mycket. Slappdag hemma med Sis och Patrik som kom upp igår från Uppsala. Var så extremt varmt så Patrik och jag beslutade oss för att sticka ut och åka lite motorcykel men var inte så mycket kallare efter att man hade klivit i skinnstället. Men roligt var det att åka och gick undan lite lätt osså :P Väl hemma igen var vi ner på byn och kikade då det var den årliga Bergviksdagen. Kikade lite fotoutställning från flottningstiden och var på rundvandring i kraftstationen vilket var intressant. Kul att stå under vattennivån =P


Blev upp tidigt imorse med då det var dags för att introkursen med Arbetsförmedlingen.. trodde jag. Väl uppe kikar jag igenom pappret jag hade fått där och ser att det skulle inte börja förrens imorrn. Men istället för att gå och lägga mig igen åkte jag in till stan och la mig i gymmet och körde rehab. Sen dess har jag inte gjort så mycket, blivit lurad att skaffa ett spelkonto på Betsson och tippat på två matcher som jag får hoppas gårin, Thailand-Bahrain och Singpore-Uzbekistan vilka båda kommer att sluta med en tvåa.. hoppas jag iaf ;D


Dagens låttips: (Skruva upp volymen och höj basen och lyssna på den sköna texten)

Mickey Avalon - My Dick



Ovido - Quiz & Flashcards