Alla inlägg den 14 april 2008

Av Norde - 14 april 2008 18:41

Hunnit med mycket nu på morgonen, var först ner till hälsocentralen där dom plockade stygnen från knät och åkte sedan in till Caspers och träffade sjukgymnasten. Fick en undersökning och genomgång av olika övningar som jag ska ge mig på att köra för att försöka hitta på muskeln igen och ska på återbesök om en vecka igen.


Hann även med att kika lite snabbt på presskonferensen om mordet på Engla imorse och man kan inte annat än bli förbannad och förskräckt över det som har hänt. Samtidigt som man ställer sig frågan om Engla och Pernilla är dom enda som har råkat ut för idioten och äcklet Anders Eklund även känd som ”42-åringen”. Att folk kan ha en sådan dragning som han har väcker en enorm avsky , finns inte ord! Frågan är även om mordet på Engla hade kunnat förhindrats om polisen hade tagit tipsen om honom på allvar redan efter mordet på Pernilla..


Mina tankar går till dom utsatta familjerna nu, kan inte vara lätt att få ett sådant här bud. Fick ett kejdesms idag där man uppmanades att tända ett ljus ikväll för Engla och och hennes familj och skänka en tanke till dem så hos mig kommer det brinna ett ljus ikväll innan jag kryper ner..

Vila i frid

Ovido - Quiz & Flashcards