Alla inlägg den 20 december 2008

Av Norde - 20 december 2008 06:46

Tisdagens julfest med klassen var riktigt skoj. Julklappsutdelning, knytkalas med julbord, massa lekar och dans natten lång!


Resten av veckan har ägnats åt föreläsningar som har varit så där intressanta. Efter sista föreläsningen idag släpptes vi fria för tre veckor framöver. Jullov kanske en del tänker? Vi ska nog dock se det som egen studietid för när vi kommer tillbaka i januari väntar tenta och inlämning av uppgifter.. =/


Efter att ha sagt god jul och allt till massa folk drog vi alla hemåt för att börja packa för hemresorna. På något konstigt sätt lyckades jag skjuta upp allting, ovanligt nog.. När klockan närmade sig sju drog vi iväg ett gäng till Biteline för att äta ute tillsammans en sista gång iår. Var trevligt =)


Hem igen för att börja packa, städa och diska.. men skjöt upp det igen. Istället blev jag sittandes nere hos Åland med de andra tills Cattis och Sanna var tvungen att kila till sitt tåg. Kvar satt vi andra istället och funderade, jag på om jag skulle ta tag i mina problem i lägenheten, de andra på något annat säkert. Slutade med att vi satt hos Åland och lirade TP till halv fyra.. 


Nu är klockan 06:52 och jag har nyss diskat klart. Har lite packning kvar att ta tag i innan jag är klar för hemfärd men överväger att ta det efter en tupplur. Sängen lockar mycket just nu så ska nog hoppa ner i den och sova... i en timme, sen läre jag göra mig klar för att gå till tåget som går halv nio. Känns som att jag kommer att vara förstörd under hela lördagen p.g.a sömnbrist.

Ovido - Quiz & Flashcards