Alla inlägg den 1 december 2008

Av Norde - 1 december 2008 01:16

Hade tvätttid nu ikväll så sorterade upp tvätten och gav mig iväg ner till tvättstugan och slängde in första tvätten och startade vägningen innan det var dags att hälla i sköljmedel och tvättmedel. Det var då som jag och tvättmaskinen inte längre kom överrens. Plötsligt började den spotta ut vatten och sköljmedel över mig så hetsade i tvättmedlet och slängde igen luckan och tog mig däifrån. Efter första tvätten kom vi dock bättre överrens..


Mellan tvättomgångarna satt jag hemma i lägenheten när jag hörde massa luciasång ute i korridoren innan det plingade på dörren. Öppnade och där stog hela gänget och sjöng och höll fram en bakplåt med nybakta lussekatter första advent till all ära :P Roliga ni är =)


Imorrn kör vi igång igen med plugget. Våran grupp har bokat in två intervjuer på morgonen så vi kommer att skicka iväg Lina och Malin till Härnösand för att göra en intervju medans jag och Maria tar oss till Stockvik för att göra en intervju och filma lite kvixksilverupptagning. Känns som att det kan komma att bli en lång natt igen, men nu vet vi ju iaf vart ventilationsknappen sitter ;)

Ovido - Quiz & Flashcards