Direktlänk till inlägg 4 maj 2008

Fartkameran blixtrade!

Av Norde - 4 maj 2008 01:18

Har varit skönt med lite långledigt nu. Utnyttjat tiden väl och hunnit med ganska mycket. Flängt runt och kikat lite på fotboll då det har varit seriepremiärer i helgen, dessvärre fick vi ingen vidare start i någon av serierna.. men får väl hoppas att det kommer.


Blev hem till Nordins och grillade och träffade massa härligt folk i lördags, mycket trevligt och gott =P Sov ut imorse igen innan jag åkte in till stan för att kika runt på nån affär om det fanns en fototidning (Kamera & Bild) där då jag tydligen skulle ha en bild med, tyvärr märkte jag att tidningen inte kommer i affär förrens den 6 maj så får vänta ut den. "Hittade" på Jens i stan istället så plockade med honom till Bergvik där vi tog med Linus och Krille och var iväg och åt lite.


På eftermiddagen bar det av en sväng till gropen i Mohed där jag fotade lite ATV-körning. Dammigt värre! Men skoj och speciellt roligt var det att få köra själv också, blir ju inte mindre sugen precis! Efter lite mer än en timme drog vi oss därifrån och med tre dårar framför mig på varsin fyrhjuling närmar vi oss en fartkamera och ser framför mig hur det blixtrar till tre gånger, så nu finns dom förevigade hos Vägverket. ;D Trodde inte att blixten skulle vara så pass stark faktiskt. Läre fixa film på det där sen =P


Dagens låttips:

Melissa Horn - Som jag hade dig förut





 
 
Ellen

Ellen

5 maj 2008 01:38

Hm, trodde knappt man skulle märka när farkameran tog en. Jo på natten kanske...

http://slellens.blogg.se

 
Ingen bild

sanna

7 maj 2008 23:45

snor ingenting ;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Norde - 13 oktober 2009 00:44

Som rubriker skvallrar om så har jag skaffat mig en ny blogg! Så ni som har länkat min blogg, dags att byta ut den länken till http://nordlen.blogspot.com   Kommer att ha kvar den här bloggen och kanske kanske att det hamnar något litet inlägg hä...

Av Norde - 10 oktober 2009 17:44

Ett pass fotboll kanske inte var det som min rygg behövde idag. Har rätt ont nu och känner mig otroligt stel när jag rör mig. Är det någon som kan rekommendera en bra och prisvärd massör i Sundsvall?   Nu ska jag ta och klä min stela kropp sen bä...

Av Norde - 10 oktober 2009 13:51

Lagar mat och har tv:n på i bakgrunden. Programmet som går är S.O.S Gute, en serie där de följer räddningstjänst och polis på den härliga ön Gotland. Under en vecka förvandlas Gotland från en lugn miljö till ett rent festparadis för framförallt sthlm...

Av Norde - 7 oktober 2009 22:37


Plåtade säsongens andra hemmamatch i måndags. En kamp mellan Dragons och Örebro och som slutade med en hemmaseger. Noterbart var att jag nog aldrig har sett någon coach som ser mer trött ut än vad Örebros gjorde, nästan så att man väntade på att han ...

Av Norde - 7 oktober 2009 22:28


Har tagit åt mig att börja plåta åt svenska mästarna i basket, Sundsvall Dragons. Så i förra veckan var det porträttering av alla spelare och ledare och en lagbild som gällde. Sen dagen efter var det dags att fota säsongens första hemmamatch mot Goth...

Ovido - Quiz & Flashcards