Direktlänk till inlägg 29 april 2008

Vernissagen avklarad

Av Norde - 29 april 2008 09:18

Då var allt klar då.. Hade vernissage för fotoutställningen tillsammans med klassen i lördags på Hälsinglands Museum i Hudiksvall. Vart lyckat, mycket folk och dessutom folkmmusik eller vad man ska kalla det från ett gäng äldre och en massa tilltugg och tal. Riktigt trevligt! Kul att få höra vad flera tyckte om mina bilder också och blev nyfikna av dem =)


På lördagskvällen bar det först av hem till Jonte innan vi åkte vidare in till stan där det skulle vara bilträff och mycket riktigt, när vi närmade oss Lidl-parkeringen såg vi direkt att den var smockfylld. Var uppmot 100-bilar där så fanns mycket att kika på i det fina vädret. Kul att träffa både gammalt och nytt folk dessutom. Framåt natten bar det av till Mohed för lite nattliga aktiviteter i form av streetrace. Lagt upp lite bilder från kvällen här: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=84105


På söndagmorgon bar det av ner till Uppsala för att hälsa på sis och Patrik. Hann även med att hälsa på kusinen och hennes familj över en fika. På kvällen var vi ut på en restaurang och åt en massa, blev en black and white för min del, vilket var riktigt gott. Fick mig ett litet skratt där också, lämnade kryckorna vid bordet och gick till toan. Såg nog väldigt stelt ut för när jag passerade ett bord där det satt en man frågade han om jag hade skoskav :D haha


Sitter uppe i Forsa nu igen, känns rätt så lugnt nu så här efter att utställningen är hängd. (hänger förresten i en månad till om ni vill dit och kika) Åker hem i eftermiddag igen för lite ledighet fram till nästa måndag.. Välbehövligt så man får smälta allt slit vi har haft inför utställningen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Norde - 13 oktober 2009 00:44

Som rubriker skvallrar om så har jag skaffat mig en ny blogg! Så ni som har länkat min blogg, dags att byta ut den länken till http://nordlen.blogspot.com   Kommer att ha kvar den här bloggen och kanske kanske att det hamnar något litet inlägg hä...

Av Norde - 10 oktober 2009 17:44

Ett pass fotboll kanske inte var det som min rygg behövde idag. Har rätt ont nu och känner mig otroligt stel när jag rör mig. Är det någon som kan rekommendera en bra och prisvärd massör i Sundsvall?   Nu ska jag ta och klä min stela kropp sen bä...

Av Norde - 10 oktober 2009 13:51

Lagar mat och har tv:n på i bakgrunden. Programmet som går är S.O.S Gute, en serie där de följer räddningstjänst och polis på den härliga ön Gotland. Under en vecka förvandlas Gotland från en lugn miljö till ett rent festparadis för framförallt sthlm...

Av Norde - 7 oktober 2009 22:37


Plåtade säsongens andra hemmamatch i måndags. En kamp mellan Dragons och Örebro och som slutade med en hemmaseger. Noterbart var att jag nog aldrig har sett någon coach som ser mer trött ut än vad Örebros gjorde, nästan så att man väntade på att han ...

Av Norde - 7 oktober 2009 22:28


Har tagit åt mig att börja plåta åt svenska mästarna i basket, Sundsvall Dragons. Så i förra veckan var det porträttering av alla spelare och ledare och en lagbild som gällde. Sen dagen efter var det dags att fota säsongens första hemmamatch mot Goth...

Ovido - Quiz & Flashcards