Direktlänk till inlägg 25 april 2008

Hängning inför vernissage

Av Norde - 25 april 2008 08:55

Har slitit hela veckan för att bli klar med utställningen av mitt slutprojekt och äntligen är det klart. Gjorde det allra sista igår när jag monterade allt i ramarna och stängde igen dom. Kändes riktigt skönt att ha det avklarat! Så pass skönt att det blev till att jag och Björn satte oss och smuttade lite rom och snackade massa skit och bara njöt av att vi äntligen var klara inatt.


Bilderna i sig är jag rätt så nöjd med, dock vart vissa lite mörkare än jag tyckte det såg ut på skärmen och dels så har jag fått lite färgstick i en del vid utskrivningen. Som tur är skiljer sig dessa färgstick inte så mycket åt från varandra men dom finns ändå där. Men ser som tur är inte helt fel ut. 


Sitter och väntar på att vi ska åka in till Hudiksvall och Hälsinglands Museum nu för att hänga upp alla våra bilder där inne så att allt är klart imorgon när vi slår upp portarna för vernissagen klockan 13.00 Lite cider och salta pinnar utlovas så välkommen!


När vernissagen är avklarad kommer bilderna att få hänga kvar i en månad så missar ni dom imorrn har ni ändå chansen. Efter cermonin imorgon bär det av hemåt till Söderhamn där det på kvällen kommer bli bilträff som det dragits ihop på garaget. Lutar mot att det kan komma att bli uppmot 60 bilar så kommer bli riktigt skoj! Resterande tid av helgen, dvs söndag, kommer att tillbringas nere hos syrran och Patrik i Uppsala vilket kommer att bli trevligt.


återigen..

Välkomna till vernissagen imorgon!

 
 
Jny

Jny

26 april 2008 07:42

Ja det är verkligen hemskt det som hände Engla, fattar inte hur han kunde göra så ;/

http://jnypersson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Norde - 13 oktober 2009 00:44

Som rubriker skvallrar om så har jag skaffat mig en ny blogg! Så ni som har länkat min blogg, dags att byta ut den länken till http://nordlen.blogspot.com   Kommer att ha kvar den här bloggen och kanske kanske att det hamnar något litet inlägg hä...

Av Norde - 10 oktober 2009 17:44

Ett pass fotboll kanske inte var det som min rygg behövde idag. Har rätt ont nu och känner mig otroligt stel när jag rör mig. Är det någon som kan rekommendera en bra och prisvärd massör i Sundsvall?   Nu ska jag ta och klä min stela kropp sen bä...

Av Norde - 10 oktober 2009 13:51

Lagar mat och har tv:n på i bakgrunden. Programmet som går är S.O.S Gute, en serie där de följer räddningstjänst och polis på den härliga ön Gotland. Under en vecka förvandlas Gotland från en lugn miljö till ett rent festparadis för framförallt sthlm...

Av Norde - 7 oktober 2009 22:37


Plåtade säsongens andra hemmamatch i måndags. En kamp mellan Dragons och Örebro och som slutade med en hemmaseger. Noterbart var att jag nog aldrig har sett någon coach som ser mer trött ut än vad Örebros gjorde, nästan så att man väntade på att han ...

Av Norde - 7 oktober 2009 22:28


Har tagit åt mig att börja plåta åt svenska mästarna i basket, Sundsvall Dragons. Så i förra veckan var det porträttering av alla spelare och ledare och en lagbild som gällde. Sen dagen efter var det dags att fota säsongens första hemmamatch mot Goth...

Ovido - Quiz & Flashcards