Alla inlägg den 23 november 2008

Av Norde - 23 november 2008 19:46

Blev inte många timmars sömn inatt. Efter att ha varit på stadshuset under kvällen var vi hit till mig och käkade varma mackor fram till nån gång efter fem innan alla gick hem. Skulle precis krypa ner i sängen när jag märker att det var blött på hela golvet så kollade efter och där låg en viss Å:s glas med julmust uttömt. Så blev till att flytta sängen och torka rent golvet och skölja av allt som var fyllt av julmust innan jag kunde somna.


 Några timmar senare vaknar jag av ett mess från Robin där det stog att vi skulle åka om en timme. Tillsammans med Simon hade vi nämligen bestämt att vi skulle iväg och fota en övergiven fabrik denna morgon. När de en timme senare kom förbi låg jag fortfarande kvar i sängen =P Släpade mig iaf upp och sen åkte vi iväg och spenderade någon timme där borta med kamerorna i högsta hugg. Sen att Robin inte klarade av att köra tillbaka är en annan historia ;)


Alldeles nyss var jag ner till skolan och vårat lilla redigeringsrum för att lägga över det material som Malin filmade igår under basketen till mitt inslag. När jag väl hade startat överföringen lutade jag mig tillbaka och somnade. Vaknade upp och allt material var färdigöverfört så satte mig och pillade lite med ljudet i blooperklippet lite granna. Tror nog att det kommer vara helt klart och utlagt nu i veckan så då har ni något att se fram emot.


Själv ser jag inte fram emot det jag skall ta och göra nu... diska. Men det är som det är, vill man ha mat ikväll måste man ha någonting att laga den i och äta den från så bara att sätta igång!

Ovido - Quiz & Flashcards