Alla inlägg den 22 november 2008

Av Norde - 22 november 2008 15:45

Tog cykeln ner till stan idag. Blev först förbi sporthallen för att kika lite basket och få sig en överblick inför kvällen tv-inspelning jag och malin ska göra där om USM i basket. Tänkte jag skulle fota stället också så att Malin kunde tänka över kamerapositionerna men istället lyckades objektivet pajja. Bländaren har hängt sig i ett nerbländat läge så är ett minimalt ljusinsläppshål och där sitter det fast. Irriterande!


Sen bar det av vidare ner mot stan där jag träffade två andra grupper som gjorde sina nyhetsinslag innan jag trampade hem igen. Längs gågatan hörs jag något som smäller till och kollar ner på de påsar jag hade hängandes på styret utifall att de hade spruckit men inte. Hör istället hur någon bakom mig skriker "Hallå, du där Hallå!". Vänder mig om och ser att hon kollar på mig så stannar cykeln och hör hur hon skriker att "din mobiltelefon ligger här borta, du tappade den". Så där fick jag förklaringen till smällen som alltså var från när mobilen gick i backen. Tur att det finns ärliga människor som säger till! 


Är förresten inte bara objektovet som pajjat, gps:en vill inte starta längre för mig heller =/


Hade tänkt åka iväg och kika på kapten Dolck ikväll när hennes lag lirar innebandy, väntar bara på att de andra som skulle med kommer hem så vi hinner dit.. Får se när eller om de dyker upp nåt tag

Ovido - Quiz & Flashcards