Alla inlägg den 24 december 2007

Av Norde - 24 december 2007 03:31

GOD JUL ALLIHOPA!!


Så har man då firat sin 20onde julafton, mycket trevlig och rolig kväll. Spenderades hemma här med mamma, pappa, syster och hennes man och hans pappa. Åt mycket gott och hade det allmänt gött i ett trevligt sällskap.


Vad betyder julen för er?

Många skulle säkert säga att julklapparna var det viktigaste med julafton.. att få julklappar.. För mig betyder dock julen något helt annat, nämligen gemenskap! Att få umgås med dom som står en närmast och bara ha det bra är iaf viktigare för mig än att få några julklappar. Visst, det är ju riktigt skoj att få julklappar men ändå inte det viktigaste utan jag ser det bara som ett plus..  Och ikväll har jag fått dom bägge så jag är riktigt nöjd med dagen =)


Nu stundar morgonen snart och det vet vi ju vad det betyder ;)

Ska nog lägga ifrån mig datorn nu och försöka sova.. ligger redan nerbäddad under täcket nu medans tiden tickar iväg snabbt. Och hon är på tok för sent känns det som (03:40) så nu är det bara sova som gäller, kan ju inte sova bort morgondagen..


Naaaajt!

Ovido - Quiz & Flashcards