Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av Norde - 22 oktober 2007 13:15

Helgen inleddes med att Birran och vovven Jaffa kom å hämta upp mig i Huddik innan det bar av hemåt.. Väl hemma började stressa trycka på, en av dom mest stressade dagar jag haft kändes det som.. Telefonerna ringde, det messades, folk kom och hade massa å göra.. å inte nog med det pajjade elg´s bil när vi var på väg hem från stan efter att ha handlat presenter så fick bogseras. Presenterna var avsedda till Matte och Einar som fyllde 20 och kvällen till ära skulle ha tacomiddag och fest hos Matte. Kom dit i en svart och vit strumpa som bevis på min stressiga tid.. I övrigt vare en rikgit skoj kväll!


Lördagen spenderades först i mohedsgropen där jag var och fotade nåra kompisar som var och brände runt och hoppade en massa med cross.. därefter bar det av hemåt där jag sepnderade lite tid med syrran och mannen hennes som kommit upp över helgen för att ha middag för folket som serverade på deras bröllop, gott! Kikade även filmen från bröllopet och mindes tillbaka lite, var riktigt fint!! På kvällen bar det av hem till Magnus däre va lite fest..


Söndag blev en heldag med sis och patrik.. hanns även med lite geocaching ;)


Blev faktiskt lite orolig och rädd när jag hörde det där. Tur att allt gick bra i slutänden, kan inte ens tänka mig in i nån annan situation :S 

--------------------------

 Bilder från helgen finns i min bilddagbok..

www.norde.bilddagboken.se

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards