Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Norde - 15 oktober 2007 09:24

Ganska känd inledning kanske..  Hur som helst så har jag precis skaffat en ny blogg, dvs att jag lämnar den gamla då det verkar vara lättare att få till en snygg layout osv på denna site..  Äldre inlägg från mig finns att läsa på www.norde.blogg.se


Helgen som var har varit helt kanon. Avslutning med fotbollen på IP i fredags. En reejäl skiva med helt underbart folk, var ju som upplagt för den kanonkvällen det blev! Bilder kommer!!


Lördagen fick blir rätt så lugn, välbehövligt. Bokade bord för sju stycken inne på O´learys och åkte in och åt lite och kikade på landskampen.. Värt att nämna är att Einar tvingade på mig en tjuga så ja skulle lira på jacken med han.. Sluta med att jag drog in en bonus på 300 =P skoj skoj :D

Sen på söndagen blev det Singstar för hela slanten, riktigt roligt spel.. faktiskt.. men sen är ju jag en superstar med så ;) Därefter blev det fotande hela natten så skapligt sliten när jag kom upp till Forsa imorse.. slocknade direkt..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards