Alla inlägg den 14 september 2008

Av Norde - 14 september 2008 22:00

Eftersom jag är så pass dålig på att uppdatera min blogg i tid så passar jag på att lägga till lite nya länkar där ni kan följa det som händer här uppe i Sundsvall:


Åland: Ålands blogg

           Ålands andra blogg

Jimmy: Jimmys blogg

Amanda: Amandas blogg

Sanna: Sannas blogg

Cattis: Cattis blogg

Linus: Linus blogg


Av Norde - 14 september 2008 21:57

Idag blev det sova ut en sväng innan jag och Sanna gick bort till Norrporten Arena för att kolla på GIF Sundsvall – IF Elfsborg. Jag hade tydligne missuppfattat tiden så när vi kom dit till fyra var det nästan tomt på folk så efter en koll på biljetten såg vi att matchen inte började förrens fem så vi fick sitta där och frysa till dess. Skönt att få gå gratis på alla giffarnas matcher framöver, nästa blir mot IFK Göteborg! =P Nu sitter jag och ska välja ut en massa bilder till en presentation imorgon om mig själv.. Har en känsla av ångest inom mig inför hur morgondagen kommer att bli..

Ovido - Quiz & Flashcards