Direktlänk till inlägg 13 november 2007

13 november

Av Norde - 13 november 2007 22:13

Kom inte på det där med telepati.. dock visade det sig att det kanske funkar ändå,scaary =P


Haft en massa drömmar dom senaste dagarna, drömmar jag kommit ihåg till stor del när jag vaknat.. Och två nätter i rad har två personer varit med i drömmarna, dock i helt omvända situationer sett från den ena natten till den andra.. kan inte förstå varför dessa två är med i mina drömmar samtidigt, ska det betyda något? skulle varit interessant med lite drömtydning av det hela..


Har varit lite nere i helgen.. delvis för att jag börjar bli så less på att aldrig bli bra i knät. Hoppar fram och tillbaka inom sjukvården känns det som utan att få nån riktigt säker diagnos över vad som är felet. Hade fått ny tid hos ortopeden nu igen, väntetid en månad.. Men ska ringa och ligga på lite imorrn för tycker inte att jag ska behöva vänta så mkt längre till än vad jag redan gjort. Bara jobbigt att behöva känna sig så begränsad och bli tvungen till att tacka nej till och avstå från att göra saker för att jag måste ta det lugnt och inte överbelasta knät. "Absolut inge fotboll i vinter, får se när det känns bättre så att du eventuellt kan komma tillbaka" så lät det från sjukgymnasten.. Känns som man går en väldigt tråkig vinter till mötes, får väl helt enkelt sitta inne och kolla ut genom fönstret eller nåt annat skoj..


Satt inne gjorde man igår med, fotbollsgalan visades på tv´n så kunde inte annat än bänka sig. Kul att se Oremo plocka hem pris som årets nykomling, välförtjänt! Och sen.. kanske kvällens roligaste och skönaste sak: Alsings intervju med IFK´s Bengt Andersson, sååååå klockren! hahaha, vilken sköning den där Bengan. Lite för full kanske, men vad gör det.. Han skapar tvunderhållning och hela IFK såg ut att ha reeejält skoj åt det! kvällens höjdare =P


Skickade in en ansökan i söndags om att extraknäcka på helgerna och fick svar imorse.. Verkar som jag fått det, skulle iaf maila tillbaka bra uteställen i Söderhamn från åldrarna 18 och uppåt så skulle dom (Efterfesten.com) sätta in mig som fotograf skrevs det..


Verkar dessutom (?) som att det kanske blir en ny export från Söderhamnshörnan till allsvenskan, skoj =P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Norde - 13 oktober 2009 00:44

Som rubriker skvallrar om så har jag skaffat mig en ny blogg! Så ni som har länkat min blogg, dags att byta ut den länken till http://nordlen.blogspot.com   Kommer att ha kvar den här bloggen och kanske kanske att det hamnar något litet inlägg hä...

Av Norde - 10 oktober 2009 17:44

Ett pass fotboll kanske inte var det som min rygg behövde idag. Har rätt ont nu och känner mig otroligt stel när jag rör mig. Är det någon som kan rekommendera en bra och prisvärd massör i Sundsvall?   Nu ska jag ta och klä min stela kropp sen bä...

Av Norde - 10 oktober 2009 13:51

Lagar mat och har tv:n på i bakgrunden. Programmet som går är S.O.S Gute, en serie där de följer räddningstjänst och polis på den härliga ön Gotland. Under en vecka förvandlas Gotland från en lugn miljö till ett rent festparadis för framförallt sthlm...

Av Norde - 7 oktober 2009 22:37


Plåtade säsongens andra hemmamatch i måndags. En kamp mellan Dragons och Örebro och som slutade med en hemmaseger. Noterbart var att jag nog aldrig har sett någon coach som ser mer trött ut än vad Örebros gjorde, nästan så att man väntade på att han ...

Av Norde - 7 oktober 2009 22:28


Har tagit åt mig att börja plåta åt svenska mästarna i basket, Sundsvall Dragons. Så i förra veckan var det porträttering av alla spelare och ledare och en lagbild som gällde. Sen dagen efter var det dags att fota säsongens första hemmamatch mot Goth...

Ovido - Quiz & Flashcards